2014. június 19., csütörtök

Horgolótűim 1.



Ennek a témának alaposan utánajártam még a legelső horgolótűm vásárlása előtt. A méretet már tudtam (2-es), azonban a márkát és a fajtát nem. Ezernyi horgolótű létezik mindenféle anyagból. A legtöbb közülük alumíniumból készül, de láttam már gyönyörű, bambuszból készült horgolótűket is.

Mivel akkoriban még nemcsak, hogy nem tudtam horgolni, de még horgolótű sem volt soha a kezemben, így elég nehéz döntés előtt álltam. Nem szerettem volna elkövetni ugyanazt a hibát, amit a kötőtűknél előzőleg már megtettem. Sajnos nem minőségi kötőtűket vásároltam, és bizony már az első sálam készítése során néhol elkezdett lepattogni róla a festék, pedig nem is a legolcsóbbat vásároltam.

A horgolótűk közül több rendelkezik valami plusszal, valami érdekessel. Kutatásaim során a világítós horgolótű ötlete nagyon megtetszett, ám végül elvetettem az ötletét, hiszen egyébként is világosban szeretek dolgozni, így nem sok értelme lenne a plusz világításnak.

Mindenképp olyan horgolótűt szerettem volna, aminek a nyelén van valamilyen borítás - ez a legtöbb esetben műanyag - ezek szemmel láthatóan sokkal kényelmesebbnek tűntek számomra. Fórumokon és egyéb helyeken szerzett információimnak köszönhetően végül Milward horgolótűket rendeltem. Nagyon jó választás volt, a mai napig nagyon szeretek velük dolgozni. Minőségi termék, meg sem látszódik rajta, hogy használva volt, pedig nem kíméltem a kicsikét.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése