2014. június 26., csütörtök

Horgolótűim 2.



Az előző bejegyzésben az első horgolótűimről írtam. Néhány órás horgolásoknál elég kényelmesnek bizonyultak, de eljött az idő, amikor képes voltam akár egy egész álló napot csak horgolással tölteni. Ekkor bizony a műanyag borítás sem tűnt már olyan kényelmesnek. Éppen ebben az időben jelent meg egy blogbejegyzés, ami felkeltette a figyelmemet. Rögtön utánanéztem az újfajta, gumis borítással rendelkező ergonomikus horgolótűnek. Sajnos egyből kiderült számomra, hogy ez bizony nem olcsó mulatság. Rögtön letettem a szép kiwizöld, textilborítású díszcsomagolásról, mert azzal sokkal drágább volt, még ha azt is figyelembe veszem, hogy így a tárolás nagyon praktikus lett volna.

A postaköltség külföldről gyakran többe kerül, mint maga a termék, ezért előre gondolkodva nem egy darab, hanem már egy egész készlet, különböző méretekből álló horgolótű csomagot kerestem. Tudtam, hogy előbb-utóbb úgyis szükségem lesz majd a nagyobb méretekre is, nem csak a legkisebbre. Továbbá tartottam tőle, hogy a készletben található legkisebb horgolótűvel, a 2,25-össel majd nem tudok olyan precízen dolgozni, mint a 2-essel. Sokáig figyeltem a hirdetéseket, amikor egyszer végre 20%-os akcióban volt a csomag. Én még ekkor is hezitáltam, hogy rendeljem-e meg vagy sem, de végül bölcs férjem megrendelte nekem.


Minden nap úgy keltem fel, hogy hátha ma fogja hozni a postás, szerencsére viszonylag hamar és épségben megérkezett a csomagom. Azonnal kibontottam, megcsodáltam az új szerzeményeket és már neki is láttam horgolni. A különbséget azonnal éreztem. A puha guminyél igazán kényelmes fogást biztosít.



Lassan két éve megvannak ezek a szuper, ergonomikus horgolótűk és nagyon meg vagyok velük elégedve. Természetesen nem csak a legkisebbet használtam közülük, hanem egy kivételével már mindet. Az egyes méretek különböző színei nemcsak nagyon szépek, de segítségükkel már messziről is könnyen meg tudom különböztetni őket. Ráadásul olykor-olykor elfelejtem felírni mintatervezés közben a horgolótű méretet, gyakran az segít a felelevenítésben, hogy milyen színű is volt az adott nyél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése